Förtydligande

Nu känner jag att allt blev lite knasigt. De låter ju som att jag är värsta idioten när jag kör men de håller jag verkligen inte med om. Men oftast när jag är ensam i bilen så kör jag för snabbt på motorvägen, det gör jag! Antagligen är jag inte ensam om det heller men det jag däremot inte gör, till skillnad från vissa människor, är att jag ligger och "trycker folk  röven" för att komma förbi!

Paniken jag fick i fredags var inte fara för körningen, lite överdrivet förklarat kanske men i det skedet kändes allt värre än vad det var. Jag blev helt enkelt skitskraj när jag inte fick någon respons från henne, närmaste avfart var en bit bort och jag visste helt enkelt inte vad jag skulle ta mig till. . .

Självklart är jag inte den perfekta bilföraren, men finns de sådana? Har jag dock folk i bilen är det mitt ansvar att ta fram dom på ett säkert sätt och det gör jag!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback