Fantastisk födelsedag!

Tack alla för en jätte trevlig kväll igår med mormors goda mat, Sannas goda tårtor och ett supersällskap:)

Hela lägenheten är full med blommor och de luktar ungefär som att man är ute på en äng!! Ljuvligt!!
Fick också en hel del presenter (bild kommer när jag kommer hem):
* Las Vegas * jacka * skor * hörlurar till Ipod * 2 plattänger * trosor * mascara * läppglans * bok * presentkort * vin *
 och som sagt massa blommor. Tack så jätte mycket!! 





Imorse när jag kom till jobb så låg det ännu ett paket i brevlådan. TILL MIG!
När jag öppnade så kunde jag knappt hålla mig för skratt! TACK!


(Notering: Det är en 20:a i glasspappret så jag får köpa
 en ny glass eftersom den ändå hade smält haha)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback