En helt ny vecka

Vilken superhelg jag har haft!
- precis som alltid!


Fredag
I fredags blev det Pers krog med Rickard, Moa & Marcus. Fondue och god dricka. Men eftersom jag varit uppe sen 05,00 så rent ut sagt dog jag efter maten, jag deckade mot Rickards axel. All energi försvann! (Ingen Verve drucken)

Lördag
Välförtjänt sovmorgon resulterade i 11 timmars sömn och efter det begav jag mig till Kävlinge för att tvätta pappas bil. Under kvällen blev de Gåsamiddag hos min farfar och sen åkte Sanne och jag till Skurup på fest hos några arbetskramret :) Hur roligt som helst!!

Söndag
Vaknade upp i Nybrostrand och syrran och jag åkte in på barnbiljett till Malmö. Hon skulle sitta hårmodell och jag, Rickard & Martin åkte till Café Ceder och åt deras berömda Brunch. SUPERGOD!! Väl värd att rekommendera!

Måndag
Men idag är det måndag igen :) Jag sitter och gör löner och lyssnar på Ruth Elliott och Tom Alkazin under tiden. Jag menar kan det blir bättre start på en ny vecka!?!?!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback