En förväntad måndag...

... med MFF halsdukar, leende på läpparna och ren positiv anda! Ja man kan inte annat än att gratulera MFF och bara njuta av att hela depån äntligen är på topp tillsammans! Även om jag håller på HIF så är jag ändå glad att MFF vann. Kärleken alla här har till MFF hade inte varit densamma om dom inte hade vunnit!

Efter detta kan man ju bara hoppas att fotbolls snacket lägger sig lite. Har egentligen några minuters fika rast kvar men orkar inte sitta vid bordet längre. (Shit, nu låter jag negativ) tvi tvi
Fick en kommentar när jag gick iväg från bordet: "Nu ska du inte vara sådan". Skönt att vi alla har olika intresse!


För övrigt så är det grymt kallt ute och imorse var det att skrapa rutorna, vinter är påväg!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback