10 November

En dag att komma ihåg och en dag vi aldrig kommer att glömma ;)

Egentligen önskar jag mig inget men de finns några saker jag skulle behöva/vilja ha och då kan man väl skriva de på en önskelista :)

De behövs inte mycket för att göra mig glad, det roliga är om ni dyker upp och har en trevlig kväll med mig och min käraste som vi tänker fira samma dag (för er som inte redan firat honom)



¤ LAS VEGAS resa *lol*

¤ 10 dagars kort på Bikram Yoga i Malmö
se här

¤ Presentkort på en bokaffär
(är ute efter en filofax/kalender)

¤ Strumpor, strl. 34-35 
behövs de alltid påfyllning av ;)

¤ Strumbyxor
tjocka, snygga, ej färgglada allt som man kan ha till en tunika

¤ Trosor
Ja, den va till er sis/älskling, hihihi

¤ Bok

¤ Blommor

¤ Ljus som lyser upp vardagen



Har jag ju redan fått två tidiga presenter som jag är jätteglad för, en vinterjacka & ett par stövletter (har viat detta tidigare)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: DG

Vilken bokaffär vill du köpa ???? L

/DG

Postat av: Sis

Sis, ska du fira din födelsedag med middag hos er eller? :) puuuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback