What´s up for today?



Efter skolan tog jag hjälp av en från skolans personal som visade mig var jag kunde köpa ett maltesiskt SIM kort så nu har jag gjort de och fyllt på med 5 Euro så jag kan sms:a igen ;)
Ni som vill ha mitt nummer & även min adress kan få de via mail: [email protected]

Efter skolan drog jag, Marion en belgisk tjej ner till stranden en runda, pallade inte va där så länge för de va tok varmt så jag drog hem, läste lite till i min bok o nu sitter jag här igen. .
Väntar på att Rickard "ska bli" Online så vi kan prata o packa ihop de saker som mamma ska skicka ner till mig nästa vecka!

Ikväll ska jag iväg till Mojito Bar (som förövrigt är en gay klubb alla dagar utom måndagar) och ta en välkomst drink med några av de nya studenterna som kom idag. I veckan blir det nog lite lugnare och jag måste besöka en läkare för att se om dom kan ge mig några sprutor! Det e 6-7 veckor till nästa gång men vill få de klart så det inte uppstår några problem...

Nu ska jag laga lite makaroner o korv, har även köpt Heinz ketchup *mums*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback