Weekend i Firenze 25-27 juni


Då har man alltså varit på besök i Florens hos sin syster :) Vi hade två härliga dagar tillsammans och jag har saknat henne som tusan!

Landade lagom sent och får direkt ett sms av sis att hon INTE kommer och möter upp mig, att det är tågstrejk och att alla biljetter är mycket dyrare. Tror ni jag ogillade Italien redan då! Några timmar senare var jag alla fall framme i Florens och där stod Sanne och väntade på mig med öppna armar! Gud vad glad jag var att se henne!
Under helgen hann vi med att äta massa god mat, shoppat på tok för mycket, festat, tagit de lugnt, njutit och vandrat runt i Florens med min syster som guide. .
Vilken underbar stad Florens är! Dock var jag lite besviken över att ALLA pratade italienska, fast vad hade man väntat sig? Nej men helt allvarligt så hade jag väntat mig att alla fall lite fler kunde engelska men tyvärr.

Om exakt en vecka åker jag tillbaka till Italien, denna gång blir de Rom där jag ska möta upp pappa, Karin och Sanne :)




Hade inte internet varit så grymt dåligt så hade jag kunnat lägga upp fler foto, men tyvärr!
För er som har Facebook så kan ni alltid kolla där ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback