We Love Friday <3


Imorse vaknade jag upp på strålande humör eftersom solen skiner! Kanonhärligt!

Har varit i skolan och vi har knappt gjort någonting idag, sista lektionen spenderade vi med att spela spel. Vilket iofs var ganska roligt eftersom mitt lag vann (inget ovanligt).

Har ätit en smarrig lunch - eller ja resterna sen igårkväll, korv och makaroner. Mitt i all matlagning var de dags för ännu en brandövning, fast denna gång här på Days Inn. Om de skulle börja brinna på riktigt så hade nog hälften blivit innebrända för de e sååå tröga och fattar inte att dom ska gå ut!

Nu ska jag ta en liten power nap så jag är pigg till ikväll.
Har lyckats få med en massa människor ikväll till Opening Summer Party. Så ikväll startar vi 19,30 med god middag och sen party hela natten lång med mass dans!! Lär vara helt död imorgon, men de e de värt!


Laddar upp bilder imorgon. . .



Längtar tills mina saker kommer ner hit. Rickard ska lämna dom hos mamma ikväll sen hoppas jag att dom skickas på tisdag. Vill så gärna att de ska bli varmt så jag kan ha min "nyårsklänning" tillsammans med de nya skorna jag fick av sis <3
 SÅ SOMMAR!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback