Vita veckan börjar nu!


Söndagen blev lugn för min del, höll mig till vatten och chips och de funkade precis lika bra som alkohol!
Men de har inte riktigt samma verkan om man säger så!

Ikväll ska jag, Julia, Tomas, Marion, Samuel och några av de franska tjejerna gå till SurfSide och käka middag. Lyckades få fri middag igen, Fniss. Efter det följer jag nog med till Mojito Bar en runda för att vara social. Denna vecka blir lugn men jag följer antagligen med ut men ingen alkohol för mig. Dock vill jag inte vara den tråkiga som sitter hemma på rummet o ugglar.

Jag har pratat md min lärare och mannen som intervjuade mig första dagen är och jag väntar med att byta klass.
Eftersom jag fortfarande inte fattar det här med tidsformerna så är det bättre att jag stannar ett tag till. Och jag har ju tid på mig så de gör inte så mycket. Jag är ju faktiskt här för att bli bättre!!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback