Sista kvällen med Rickard


Igår var vi som sagt och käkade på Hard Rock Café, den absolut bästa måltiden under min vistelse här!
En stor saftig köttbit var ju givetvis det enda valet och jag blev inte besviken!! Rickard tog en kombination där man fick, revben, kyckling och något annat. Allting va som sagt supergott och vi blev båda tokmätta efteråt.
Vi avrundade med en smarrig Strawberry Daiquiri i baren - även den väldigt smarrig.

 

Vid halv elva begav vi oss till Native Bar för att ta en drink och vänta in tjejerna. . Det blev några Bacardi Breeze och vodka-orange och vid elva tiden slöt vi upp med tjejerna och begav oss till Havanna för lite fria drinkar :) Vi drack BARA varsin vodka-melon med sprite och sen gick vi hemåt. Massa promenerande denna dag!



Somnade ungefär vid tre-tiden, grymt trött! Värmen börjar också göra sitt på natten, de e helt för varmt på rummet när man ska sova, vi testade AC:n häromkvällen men den va ju inget vidare! Jag tror att jag måste köpa en fläkt i sommar, annars lär det inte bli mycket sömn!

 

Imorse va vi uppe vid åtta eftersom Daniel var snäll nog o beställde en taxi till oss som kom vid nio tiden. Chauffören påstod att han var blyg (kanske bara när de gällde sång) för han pratade på som bara den hela vägen till flygplatsen. Fast det är väl bättre det än att dom sitter knäpptysta och surar :P
Vi var väldigt tidiga på flygplatsen men tiden bara flög iväg. Men vi hann sitta och mysa lite på en bänk utanför, kränga en smarrig macka, latte, donuts och muffins och pussa varandra hej då!
Rickard sitter fortfarande på flyget men landar alldeles strax i Stockholm så jag ska skicka ett sms och se om resan gick bra. I helgen är det Svenska Cupen i Märsta så jag håller tummarna! Hade gärna varit där o kikat!!

Sikte på stranden nu...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback