Sushi + mer shopping *Oops*


Precis hemkommen, lagom mätt efter att ha ätit sushi på Café Sakura. Sååååå super gott!




När vi va påväg ifrån restuarangen så stod det en man och frågade om vi ville köpa kattmat, vi tackade nej och ignorerade han (ngn typ uteliggare) och han förbannade oss och sa att Gud inte skulle hjälpa oss om vi behövde hjälp. . . . Ååååååh Nej. . . . . . Men va f*n ska vi med massa kattmat till när vi inte har någon katt!?!?


Jag ville förbi en affär och SKULLE köpa en tjocktröja eftersom de har blåst väldigt mycket idag. Tror ni jag hittade en tröja!?!? Självklart inte!! Istället hittade jag en klänning på rea som jag var tvungen att köpa, hallå, halva priset! Sånt kan man inte låta vara!

 

Dagens inköp:

Bok / Cosmopolitan / Bikini / Klänning / Smycke

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback