Sunlotion - vad e de?


Jag har spendrat även denna dagen på stranden och det har varit si-så-där med vädret men ett tag kunde man knappt ligga o sola utan vattnet var enda räddningen. "Glömde" smörja in rumpan idag men den har vänjt sig den med så idag har vi inte bränt oss :) Börjar få riktigt fin färg nu, är inte kinesgul längre,
Nu e jag fint röd/brun!!
Idag dök Charlotte upp och de va roligt att chattra lite med henne och höra hur j*kla full hon va i fredags. Stackars "hennes kille" som va tvungen att köra henne hem, Fniss. Som de kan gå!

På vägen hem från stranden så va hela strandpromenaden FULL MED FOLK! Det var ju idag som tävlingen med speed båtarna va. Att jag missade de!?!? Jag hoppade av några hållplatser tidigare och kollade. Kan ju gott o lugnt säga att jag hade gjort vad som helst för att åka med i en sådan båt. Vilken adrenalin-kick! WoW!

Har precis ätit lite kvällsmiddag: ris & kyckling och nu ska jag ha en lugn filmkväll. Ska börja med att se Sex And The City och sen blir det nog någon dans/musikal film, får se vad jag känner för.

Imorgon börjar jag 10,00, funderar om jag ska ut o springa en runda på morgonen eller om jag gör de på kvällen istället. Efter skolan ska jag o Charlotte åka till St. Julian´s och göra . . . . . . . ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback