Somnade i solen. . .



Jag gick ner till den mysiga parken nere vid vattnet och för bara en stund sen så vaknade jag upp igen.
Hade visst slumrat till under tiden jag låg och läste.
Nu när jag kommit hem igen så inser jag att jag glömt sunlotion idag och de känns i ansiktet :(
Dumma Petra!
(vet inte om ni ser de på bilden men mellan ögonbrynen har jag en grymt röd ruta från mina solbrillor, snyggt!?)



Så nu ska jag trösta mig med lite mysig eftermiddagsfika med kiwi och jordgubbar samt ett glas med apelsinjuice och vit choklad. Tror jag stannar inne resten av dagen och ikväll blir de power walking. Känner att jag måste röra mig efter alla festliga kvällar, kände mig helt rastlös när jag vaknade imorse. . .

He He, och min rumkamrat står utanför mitt fönster med sin pincett o plockar mustachen, Fniss Fniss



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback