Snabbresume av veckan


Uppdatera blogg - vad e de!?!? Men nu sitter jag här med lite inspirerande musik från Blackpine :)

Jag avskyr verkligen att man måste gå ner i receptionen varje gång man ska åt internet. Men nästa söndag kommer Rickard och då ska han få hjälpa mig att köpa ett bra trådlöst internet till överkomligt pris! Det är faktiskt ganska dyrt men jag står inte ut med detta!


I onsdags var jag, Marion och Charlotte på Golden Bay och solade och badade och det var absolut dagen med bäst väder denna vecka! Hur underbart som helst och nu har fått ännu mer färg!! På kvällen gick vi ut i Paceville trots att jag hade tänkt vara hemma! Vi var på Nordic Bar och dansade till Gyllene Tider, Magnus Uggla m.m. Älskar verkligen den baren! Nu sitter jag och letar efter en tjej på Facebook vars ID-kort jag hittade. Hoppas det är rätt person jag hittat :P

 

Shit vad vi gör reklam för allt ;)


Torsdag kväll, spelade jag, Julia, Tony & Samuel volleyboll på stranden till åtta och sen gick vi hem och duschade och begav oss till Cheers. Personalen på skolan skulle sjunga & spela där så vi ville gärna höra. Dom var faktiskt riktigt bra och jag blev grymt förvånad! Alla drack öl - utom Petra, jag beställde cola hela kvällen. Något mobbad blev jag men de kan jag leva med!


I fredags avslutade vi dagen på stranden med volleyboll och senare mötte jag upp min nyfunna svenska vän - Robert. Äntligen kunde jag sitta och prata massa utan att någon visste vad vi sa, Fniss Fniss. Efter de gick vi o käkade en pizza, tog en öl, delade på en flaska vin och sen åkte jag och mötte upp Julia, Tony, Samuel och Anastacia på en pub i närheten där jag bor. Slöt upp med dom och begav oss till Paceville. På vägen hittade vi våra kära franska vänner så vi var ett helt gäng. Detta var Julia och Tonys sista dag och jag kommer verkligen sakna dom, har haft riktigt roligt med dom

Gick ut igår igen - i brist på annat att göra, Drack (endast) TVÅ Sex on the Beach på Nordic Bar, pratade engelska med några från Köpenhamn (ja jag vet, men vi förstod inget när vi pratade danska/svenska) och vid klockan 2 var vi alla så trötta så då tog jag en taxi hem. Skönt att komma hem i lagom tid.

Imorse skulle vi åkt till Open Market i Valletta men Marion vaknade såklart inte upp så jag somnade om och vaknade för en timme sen. Lagom utvilad efter 12 timmars sömn och en jäkla huvudvärk. Får alltid huvudvärk av att sova länge men jag tror att jag behövde det.
Vädret idag = REGN! Lagom roligt. Så det blir nog massa tid framför datorn och ska se om jag kan få till en tvättid med. . .


Vill sända en lite Grattis hälsning till min morfar som fyller år idag! Grattis grattis! SUPERTRÅKIGT att inte kunna komma på middag, mormor middag hade inte suttit fel idag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback