Sista kvällen med Marion


Igår gick jag, Marion, Jennifer, Lily och Charlotte och åt på en supermysig restaurang. Jag valde en spaghetti Fruti di Mare och de andra åt allt från lax till ribs. Allt var utsökt! Efteråt gick vi alla hem till vårat place och sov, allt för att vara pigga inför ikväll!

Ikväll är det alltså sista kvällen med Marion. Jag och Marion ska äta sushi ikväll (önskemål från henne). Det blir bara hon och jag eftersom de andra tjejerna inte äter sushi - KAN INTE FÖRSTÅ DOM!
Men eftersom vi vill vara alla tillsammans så har vi bestämt att vi ska mötas upp på stranden efter att vi har ätit och dricka lite, prata och ha mysigt helt enkelt. . . Efter de ska vi självklart till Paceville. Mina "alkolister" till vänner har sett till att få ihop närmre 50 fria drinkar för ikväll. . Undra hur det ska sluta!?!? Själv vill jag inte dricka mig stupfull men jag ska se till att Marion blir de, Fniss. Vilken härlig vän jag e, eller hur ;)

Nej men vi ska helt enkelt ha roligt tillsammans och jag MÅSTE KOMMA IHÅG att köpa batteri till min kamera så jag kan ha med den. Kan ju inte missa att ta foto hennes sista kväll.

Jag kommer sakna Marion, hon har varit en superbra vän i alla väder! Jag längtar tills jag kan åka till Schweiz och hälsa på henne! Fram till imorgon, inte en sekund utan henne! På måndag, usch. Inte samma sak utan mina vänner! Men de kommer nya, förhoppningsvis bra men inte lika bra som dessa!!


Nu ska jag kila iväg till stranden, vilket väder vi har!   *Smile*

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanne

Du skulle varit med på sushifesten jag var på förra lördagen, ca 15 "bitar" var på 15 pers, sjuuuuuukt gott. Godaste jag någonsin ätit!



Vi har också riktigt göööött väder, 37 grader i skuggan. Jag mår dock svinkasst av värmen. Dessutom har vi inget hav, blöö.. Ha en grym kväll sis!! Och ta det lugnt med spriten, för det tänker jag göra ;) hehehe. Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback