SHOOOOOPPING!



Alltså idag har jag hittat paradiset, synd att du inte va med sis!!
De kändes som att komma till Västra Hamnen i Malmö och det låg bara en liten bit från skolan.
Hur har jag kunnat missa de under två veckor!?!?

Dom håller på att bygga upp ett helt nytt "kvarter" och de e riktigt najs, hade lätt kunnat tänka mig en lägenhet där. Undrar hur mycket dom kommer att kosta!?!?
Eftersom dom bygger massa nya hus så måste dm givetvis bygga ett köpcenter intill. Nu e de så illa att jag inte kommer ihåg vad stället hette :P Något med Point alla fall. . . .

De enda jag lyckades handla där var en bok av Catherine McCall som heter Never Tell. På engelska givetvis!
Kostade typ 92 kr och de e de väl värt.

Sen gick jag tillbaka in till stan och in i en av flera accessoar butiker och handlade lite armband och ringar, typ 300 kr.

Sen var jag inne och hittade en supersöt bikini på Undercolors of Benetton (lägger upp bild senare) och den kostade 42 Euro. Riktigt nöjd med den och den har till och med mit favorit motiv ;)

Har även letat upp var mitt nya boende ligger, typ 3 min gångväg från skolan - KANON!


Jag har säkert gått flera kilometer idag så de har varit riktigt härligt, har verkligen fått tiden att gå.
Nu ska jag & Marion gå ut och äta den efterlängtade sushin och tänkte passa på att ta med min systemkamera och ta några bilder :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback