Resfeber :)


Igårkväll fick Sara och jag ett ryck vid klockan 7. Vi var superhungriga och insåg att vi inte orkade laga någon mat. Sara hade en "gratismiddag" på Surfside så vi bestämde oss för att gå dit och äta. Sara åt världens hamburgare och jag en pizza - vilket jag fick ångra ganska snabbt!!! Min mage och jag är inte alltid överens om vad som är rätt mat....
Vi satt och kollade fotbollsmatchen medan vi åt och precis när vi var påväg att gå så ville männen vid bordet bredvid oss bjuda på en drink. . Det är väl ändå omöjligt att säga nej då? Fast de va som att min pappa satt och raggade på mig, dom va nog runt 45 år. . . men vafan, vi tog varsin drink och sen gick vi :) Gilla läget!


Imorgon ska jag ut och shoppa en handbagage väska eftersom Ryanair är grymt kinkiga när det gäller mått och vikt på bagage. . .
Jag behöver ju en väska nu när jag ska ut och resa massa. Ja ni hörde rätt, jag ska "skolka". .

Denna fredag, den 25:e juni kl. 14,25 går mitt flyg mot Italien och Florens. Jag ska fira Midsommarafton tillsammans med min syster och stannar hela helgen i Florens.

Veckan efter på torsdagen så beger jag mig till nordligare länder, jag ska åka till SVERIGE! Jippie!
Jag fick reda på att det var SM i BMX Racing i Kungsbacka och VM i motorcross i Uddevalla under samma helg och eftersom jag precis sålt min BMX cykel så hade jag lite pengar över :)
Så från torsdagen den 1 juli till tisdagen den 6 juli så kommer jag alltså att vara i Sverige. Efter det så ska jag inte åka tillbaka till Malta utan flyger till Pisa istället och ska möta upp pappa, Sanne och Karin och fira pappas födelsedag. Vi ska åka till Rom och kanske något annat ställe samtidigt. Man måste ju passa på, och det är mer än två flugor i en smäll! Och vilken planering jag ligger inne med, inte var dag det händer!

Jag ser alla fall fram emot dessa 2 närmaste veckorna, ska bli superroligt och spännande!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback