Pinsam situation 2



Idag fick jag äntligen tummarna loss och gick in till hotell direktören och frågade om det är okej att min pojkvän bor tillsammas med mig under tiden han hälsar på. För hans del så gick det bra men han tyckte att jag skulle prata med skolan eftersom dom tar en avgift för de *suck*. . .

Men alla fall, han hade ju några kriterier *blink blink*:

> Vi skule sova i varsin säng

> Ljuset ska släckas vid kl. 23,00

> Vi fick inte va högljudda


Och vad svarar Petra: "Nej men det är lugnt för jag är aldrig högljudd...."

Fick ett stort smile tillbaka och en liten påminnelse om att jag inte behövde berätta allt om mitt sexliv. Ha ha ha
Han e sååå jäkla härlig denna mannen. Om jag är på dåligt humör någon dag så vet jag precis vem jag ska prata med!


Gick in lite senare också för att fråga om han sett om ett STORT paket kommit hit här idag. Han frågade vad som fanns i de och jag bara... tja massa skor o kläder, det räckte inte att ta med 20 kg utan nu får jag ytterliggare 28,8 kg :) Han bara virrade på huvudet och frågade om jag va knäpp. Men jag förklarade att om en tjej och ska vara borta i 6 månader så behöver man ha alla dessa saker. Men han förstod fortfarande inte, KONSTIGT!!!


Så nästa vecka kommer ju bli grymt lugn, inget festande, inget sex och definitivt ingen att sova med ;)
Yeah Right!       GLÖM DE!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback