Party = För lite sömn


Fredag
Vi kom till Opening Summer Party vid halv åtta men fick stå och vänta på folk eftersom de va tok sega!
Jag hade lyckats få med mycket folk men det var långt ifrån tillräckligt! Förutom vårt gäng så var det typ helt tomt men vi var lika glada för de och åt god mat och drack öl och vin. Efteråt drog vi såklart vidare. . .
En öl på Guiness Bar och sen till PV (Paceville). Vi va runt på massa ställe, bl.a. Nordic Bar och Havanna. På Havanna hade vi en massa fria drinkar så de utnyttjade vi till max!

Lördag
Vaknade upp och var toktrött eftersom vi kom hem vid halv 5. Jag sov över hemma hos Marion eftersom jag inte ville gå hem ensam. Tur att mitt gamla rum fortfarande är tomt!
Vädet var KANON så vi åkte iväg med bussen en timme för att komma till Golden Bay. Riktigt fin sandstrand med väldigt mycket folk! Spenderade hela dagen här och lyckades självklart att bränna mig - IGEN.

På kvällen gick jag, Julia, Tomas & Samuel till en pub i närheten av deras hotell och drack öl och kollade fotboll. Ja ni hörde rätt! JAG såg heeeela matchen och var helt inne i den! De andra tre hejade på Bayern (eftersom de e tyskar och Switzare) men inte jag. Och rätt lag vann ju! INTER! Och älsklingen ringde mig mitt i allt - så glad att höra hans röst :)

Senare slöt vi upp med Marion och de andra tjejerna och begav oss till PV. Vad mer kan vi säga om denna kväll!?
Jobb I baren, dans bardisken, massa fria drinkar! Det var en hård natt med andra ord. .
Klockan 5 bestämde jag mig för att jag var för full och jag tog en taxi hem! Duktigt av mig att säga stopp :)

Idag har jag alltså sovit hela dagen, vaknade upp klockan 2 och efter de åkte jag till stranden med tjejerna. Ikväll ska jag åka hem till Jennifer & Lily och dricka någon öl eftersom Jennifers pojkvän kommit på besök. För min del blir det en öl och sen vatten. Ska ha en lugn vecka nu, dels för att jag inte pallar dricka mer och dels för att mina lungor inte klarar av att va på nattklubbarna. ALLA röker inne och de e skit jobbigt och grymt äckligt!


Ska se om mitt internet pallar ladda upp bilder från Golden Bay & Havanna i lördags...



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback