Nu tror alla att jag inte kan tvätta.....


Vill börja tacka för kommentarerna om min klänning! Känns som att jag gjort ett SUPERFYND!


... som sagt. Min andra dag här och jag har redan lyckats ställa till med problem - Ha Ha Ha!
Hade planerat att tvätta efter att jag slutat skolan och de funkade hur bra som helst tills jag skulle hämta min tvätt. Någonting började pipa men jag kunde inte orientera var ljudet kom ifrån så jag kände på handtaget till maskinen och de gick att öppna. Så visst tänker man att tvätten är klar då!?
Men ICKE! Ut kommer min tvätt, dyngsur tillsammans med massa massa vatten!

Jag var helt säker på att jag lyckats förstöra maskinen så jag gick ner till receptionen och hotell direktören följde med mig upp - en MAN ovanpå allt!!! Han tittade lite skumt på mig men maskinen hade nog bara hakat upp sig. Han löste de så nu har jag kunnat sätta igång min andra maskin. Han frågade om jag lagt i mer än 6 Kg kläder men jag svarar bara lugnt och dumt:
"Nej då, de e inte så mycket, de e nästan bara underkläder och dom är ju små...."
Så jag har ju lyckats få han att skratta redan :P Klokt gjort Petra!


Sammanfattning om mitt nya boende:

+ Eget kök! (Nu är det precis på mina villkor hela tiden - MYCKET strikta)
INGET internet på rummet - endast i receptionsområdet på våning 1.
+ Hotelldirektören är såååå tillmötesgående redan från första dagen!
- Marion är inte här (Känner mig ensam utan henne)
+ Nära till affären, skolan och båten till Valletta
- LÅNGT ifrån Paceville - partystället (eller ja 30-40 min gångväg) - Här e de lååång tid









Och sen utsikten - inte den bästa
men vem har sagt att man måste kolla ut - finns gardiner. . He He



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback