MY PARCEL ARRIVED TODAY - Happiness :)



Japp idag kom de, mitt EFTERLÄNGTADE paket på 29 kilo. Inte dåligt!
Fast killen som bar upp de bara virrade på huvudet när jag sa att det innehöll typ bara kläder och skor *Fniss*
Killar kommer aldrig förstå kärleken mellan en tjej och hennes kläder ;)



Min garderob e knökfull och jag skulle behöva en byrå till! Måste handla galgar men
behöver typ 20 st, blir ju sketadyrt, men de e väl en investering, eller hur?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanne

Hehe, jag köpte ju 25 galgar på Ikea inför mitt paket skulle komma, 5 galgar 20 kr :) helt okej ändå! Men jag kan ju ta med mina hem, om pappa får in dem i bilen, hehe :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback