Movie Night á la Petra



Ikväll blir det definitivt inte utgång! Istället har jag fått låna en film (Role Models) av Daniel och den ska vara bra enligt honom. Så jag får väl se om jag håller med honom..... Någon som har sett den!?!?
Eftersom filmen är köpt på Malta så är den med engelskt tal och text - de är väl bra!?

Var och handlade lite innan inför kvällen och det blev cola, choklad och chips. Fick sån grym choklad abstinens så jag var bara tvungen! Men innan massa onyttigheter så måste man äta mat, eller hur mamma?
Så jag har ätit ris, vårrullar och någon sån uncle ben sås. Eftersom jag åt en pizza till lunch/eftermiddagsfika så var det lagom med denna lätta måltid!



Nu sitter de fem koreaner framför mig och asgarvar - undrar om det är åt mig?
Jag har lite svårt för att förstå deras Huckos Puckos språk, låter som en enda röra, inte ens vackert att lyssna på!


Måste bara lägga upp en bild på min första måltid i mitt nya hem. Efter att ha levt på nudlar/pasta under två veckor så var detta värsta lyxen, det ser ju ut som om de är taget direkt ur en kokbok ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback