Min första lördag på Malta ser ut att bli lugn!



Alla ni som känner mig vet att jag "tycker om" att gå runt o pyssla och plocka undan. . .
Så direkt när jag vaknade imorse, runt tio-tiden så började jag städa o möblera om lite på mitt rum så nu känns de mycket bättre enligt mig ;)

Efter de har jag bara suttit vid datorn o ordnat med alla bilder o laddat upp en hel del på facebook.
Igårkväll va jag o några andra ute i Paceville en runda. . För min del blev de bara några drinkar men en massa dansade. Jag tror jag behöver ett par nya skor för dessa har snart gjort sitt :(

Egentligen så skulle jag o Marion åkt till Valletta idag men hon ligger fortfarande och sover, så de får bli en annan dag. Jag tänkte lämna datorn nu och gå o sätta mig någonstans i de halv-soliga vädret med min bok som jag fick av mormor & morfar innan jag åkte. Den är verkligen superbra!!! Tack!


Sängarna isär och lite annat smått & gott, ORDNING OCH REDA


Hade med min lite foto som jag fått upp nu, Du & Jag  <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback