Middag - MTV - Paceville = oförglömlig kväll!


Idag är det verkligen supervarmt och jag är såååå trött.
Led igenom skoldagen, helt för varmt att vara i skolan, synd man inte kunde varit på stranden istället.

När jag kom hem var det bara att slänga av sig kläderna och åka upp till poolen på taket, skönt att ha vatten så nära!! Väntar på att Rickard ska komma in så vi kan prata lite o packa lite saker inför mitt Sverige besök i helgen :) Ska bli riktigt roligt att komma hem faktiskt, hoppas bara att värmen stannar kvar så jag inte fryser ihjäl. . .

Ikväll ska jag, Sara och en Brasiliansk tjej ut och äta middag (på tal om att spara pengar) eftersom det är Saras och min sista kväll tillsammans. Efter det är det MTV konsert i Valetta och senare blir det Paceville. Lär nog bli en tuff men rolig kväll om man säger så!

Hinner nog med ett inlägg till innan jag åker imorgon. Nu ska jag boka min flygbiljett mellan Göteborg - Rom :)

(Managern här på hotellet som jag bor på vill inte prata med mig längre, inte efter att jag sa att jag skulle åka till Sverige imorgon och sen till Italien igen, hi hi. Avundsjuk!?!?)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback