Maaaaaat


Jag funderar på vad jag ska äta, hade inte en tanke på att handla mat igår och affären är ju stängd på söndagar. Måste komma på vad jag kan laga för mat. Får göra något storkok en dag och sen lägga i min mini-frys.

Jag gillar inte det gemensamma köket, jag vill ha tillbaka mitt egna kök i mitt rum! Ska prata med hotellmanagern på måndag och se om jag kan flörta lite med han så att jag kan få tillbaka de. Får väl hitta på någon historia om att jag är superallergisk mot gluten och att jag inte kan använda samma kök som andra. . Alltid värt ett försök!

Ikväll - ja om inte annat får de väl bli en pizza. Som vanligt, har väl snart lagt på mig 20 kilo eller något. Vilken mardröm!!

Det hade varit bättre att va hemma i Sverige ikväll eftersom jag vet att mormor står och lagar super god middag inför ikväll. Tänk om man kunde fått äta mormors mat. Gud så gott! Bara tanken gör mig ännu mer hungrig (magen kurrar) . . . Ska gå o ta på mig lite mjukiskläder och bege mig ut någonstans på jakt efter mat!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback