Lång helg :)



Vad typiskt att Maltas nationaldag ska infalla en måndag så man måste va ledig från skolan *Fniss*
Helt underbart med långhelg ju, men tydligen måste vi ta igen de vi missar så vi måste gå 30 min längre varje dag!! Helt sanslöst - Ha Ha ;)

Vilket hårt liv vi lever, men gud vad jag lär mig nya saker hela tiden! Denna helg ska halva klassen åka hem, inte jätte ledsen för de men ändå, ganska tråkigt. Samuel är en av de som åker på söndag, de känns förvisso super tråkigt eftersom vi har umgåtts en hel del! Men istället så byts han ut av Rickard :)
Har precis betalt 64 Euro för att han ska få bo i mitt rum. Lite irriterande att man ska betala ytterligare när jag redan betala för stället, men sådana e reglerna så de e bara att följa. 16 Euro/natt hittar man inget hotellrum för så de va väl okej!

Nu ska jag kila iväg till stranden, strålande väder idag.
Ikväll ska vi gå ut en sista gång med Samuel och dom ska tydligen supa satan. För mig blir de samma sak som igår, coca-cola :) Tänkte passa på att klä upp mig och va kvällens nyktraste snygging i Paceville istället, fast de e jag ju alltid *skryt* Ha Ha.
Nyårsklänning, gladiatorskor (tyvärr inga high heels eftersom jag fått värsta blåsan på foten) och sen lite nya smycken och ett diadem som jag inhandlat. Blir super nice ;) Fast kanske klämmer ner fötterna i några high heels ändå :P

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanne

Så du menar att jag ska betala 2300 kr för att bo hos dig när jag är där!? :S det är ganska mycket..



Egentligen måste du betala 40 euro natt här, men det är ingen som ska märka det, hehe :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback