Kvällen i en snabbis (:



Har slängt i mig två paket nudlar nu, det fick bli min mat för ikväll. Har inte tid / ork / lust att göra något annat.

Ganska tråkigt att laga mat här för man har inte alla saker som man hade där hemma plus att det e sådär fräscht enligt mig, måste nog sluta va så känslig!


Ska sminka mig nu, sen ska vi möta upp några fransyskor (såklart) och bege oss mot båten.
Ska nog ta med min "stora" väska trots allt, får packa ner lite kläder så jag inte fryser, ganska kallt om kvällarna/nätterna. Så dumt av mig att jag glömde min "riktiga" tjocktröja på baren igår, dumma mig!
Får väl leta upp något annat att ha på mig. . . . Imorgon ska jag gå dit och se om den finns kvar, annars blir jag helt ledsen (förvisso bara en H&M tröja) för de va min enda riktigt tjocka tröja.

Jag vill ha min Fox tröja!!!! :(

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback