Juni skulle ha bra väder?


Vill bara slå ihjäl killen som sitter o sjunger utan sångröst! Ååååååh, han går mig på nerverna! IDIOT!

Jag va på topp imorse eftersom jag somnade hyffsat tidigt o hade en lugn kväll med film och massa skratt. Men jag blir sååå deppig direkt när jag kommer till skolan. Det är PÅ TOK för mycket folk i min klass nu. Vi är 11 stycken nu och nivån är såååå olika mellan alla + att nästan alla är tyskar och dom ogillar vi starkt!! Jag tillhör de bästa i klassen (utan att skryta) men jag vill inte byta eftersom jag behöver öva mer på grammtiken. Funderar dock på att byta klass, kanske gör det imorgon om jag inte står ut!

Efter skolan skyndade jag mig hem för att se om min paket kommit, men ICKE.
Det stod att de ankom till mig igår men ingen har sett någon Vetpoint-kartong här :(
Var är mitt paket!?!? Jag vill ha de NU! Vill färga mina ögonbryn, måla naglarna, använda andra skor och kläder! Hoppas det kommer innan fredag för då är de födelsedags partaj på G!!!

Ikväll blir det alla fall sushi :) Något positivt!





Mormor:
Kan du skicka recept på Facebook på en god kycklinggryta?

Den ska vara enkel att laga med få ingredienser, svårt att hitta här. 

Och en fråga till vad är röd/grön currypaste?  Hittar inget som heter så, hur ser det ut?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback