Ja då va man på bild(ER) igen :)


Linslusen själv har varit framme igen med alla vänner!

Hittade lite bilder sedan lördagens partaj på Nordic Bar.
Det första jag ser när jag går in på hemsidan är detta:


Längst upp i vänsterhörnet är dom senaste bilderna och en bild på mina bröst. .
Mycket underhållande, haha! Snacka om att ha zoomat in.


Bilder på mig och alla kära vänner!


Charlotte + franska killar


Steve & Jag (maltesisk vän)


Jag & Jennifer


fr.v. Gabriels syster, Gabriel & Sean (maltesiska vänner)


Jag & Gabriel (maltesisk vän)

AVSLUTNING med Kvällens höjdarbild
(Nordic Bar + Sverige + Svenska Bröst) *LoL*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback