Idag har jag gjort de . . .



. . . men jag tänker inte berätta vad ;) Så jäkla grymt de va, inte som något annat!

Först imorse när jag lämnade min nyckel i receptionen så hade de kommit ett paket till mig :) Från Samuel till Petra. Och innehåll, choklad från Schweiz, MASSOR! 1 chokladkaka med mörk choklad, 3 med mjölkchoklad, 2 med vit choklad, 2 Ragusa, 1 Toblerone och 4 av någon anna sort. Har proppat i mig 3 idag - INTE BRA ALLS!

Idag virrade jag o Christine runt i 30 minuter innan vi hittade rätt klassrum, hatar när man ska byta klass och lärare och när vi gick in i klassrummet så möttes vi av den värsta svettlukten jag någonsin varit med om. Helt olidligt, inte konstigt att jag va halvdeckad hela dagen..

Nu ska jag gå upp i vårt otroligt FRÄSCHA kök och laga spaghetti och köttfärsås, lär nog inte bli som den goda köttfärsås jag är van vid hemma men har ju inte så mycket val. . De blir ju vad man gör de till ;)

Klockan 21,00 ska jag möta upp Charlotte och kanske de andra tjejerna på välkomstpartyt. Alltid roligt att gå dit när det är massa nya elever. Kanske tar en drink men sen blir de läsk/juice för mig.
Imorse var jag ju duktig och steg upp 07,45 för att sen vara ute i en timme och promenera/jogga. Nu när Marion har åkt hem så går mina rutiner tillbaka som vanligt. Mindre alkohol och mer träning! Känns mycket mer rätt och mer som mig!

Hoppas ni alla får en super trevlig kväll! :)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback