Idag är första dagen på resten av ditt liv...


. . . . SÅ SANT SÅ!
och nog ska vi ta vara på livet, speciellt de två sista veckorna som jag är kvar i Sverige!!

Är nu inne på min näst sista arbetsvecka och de känns toppenskönt. Snart så är det bara plugg, sol och massa nytt folk som gäller - längtar som tusan!

IGÅR, söndagen den 18 april va de endast 2 veckor kvar tills jag beger mig med flyg till Malta - OM nu den lilla vulkanen ser till att bli lugn!! Så nu börjar nedräkningen på riktigt och almanackan är full med saker "att göra innan resa" och jag hoppas på att hinna så mycket som möjligt!!

Planering:
* Kalas för Celine till helgen (har supermånga paket till henne, Fniss)
* Middag hemma för mamma, Lars & pappa, Karin
* Middag hos Karro ikväll
* Drink med Moa
* Fira Valborg med Sofie m.fl
* PACKA - såklart!
* Ut o shoppa med mamma (beställer dock bikini av Jimmy - blir en FOX i år)
* Utflykt denna helg
* Göra en ominstallation på datorn och lägga in Windows 7

Nu ska jag ta lite eftermiddagsfika med ett gott ballerina kex.
-redan käkat halva paketet under dagen men de e väl bra för figuren?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback