God middag gott folk!


Ännu en halv dag avklarad. Dock är jag mycket trött men solen skiner så jag ska nog dra ner på stranden och sova. Inte mycket sömn inatt, typ 1 timme. .
Jag och mitt underbara sällskap (Jennifer, Lily, Charlotte och Sara) möttes upp på stranden igårkväll och tog några drinkar och hade massa tjejsnack. Efter de promenerade vi till Paceville och Havanna till att börja med.
Spenderade några fria drinkar men njöt mest av att prata och dansa en hel del! Vet inte vad det var för fel på folk igår men dom va lite för mycket. Så jäklar vad vi dansade med armbågarna ute, värsta tuffa tjejerna, Ha Ha!

Efter Havanna skulle vi gå till Nordic Bar men tog en snabbis inom Qube för att dricka en shot var, vodka-kiwi. Supergod :) Men sen kom vi äntligen till "mitt place". Älskar Nodric Bar, trots att det alltid är fullproppat. Senare dök några av mina maltesiska vänner upp så vi joinade dom och gick tillbaka till Havanna. .

Nu förstår jag hur de andra tjejerna kan komma hem klockan 7. Man börjar gå hem vid klockan fem men sen så stannar man överallt, slår sig ner och pratar en massa. Sen är klockan helt plötsligt sju och ja, tiden går fort när man har roligt!



Charlotte, Me, Jennifer and Lily <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback