Förbannad hosta, halsont & nu även feber



Förbannad hosta, halsont och nu även feber!

YES, där satt den! Klart att man ska bli sjuk - vad förväntar man sig efter 3 veckor med grymt mycket fest!?
Fast jag trodde att hostan berodde på all cigarettrök från nattklubbarna men de var kanske en blandning av båda!

Ikväll hade jag tänkt sluta upp med tjejerna nere på stranden men jag har ingen som helst ork till det! Så jag har gjort min läxa till imorgon och nu ska jag prata med Rickard en stund och sen blir de sovdags.

Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon för vi har planerat att åka till Golden Bay och njuta av solen :)
Fast har jag feber så vet i tusan om det är någon bra idé!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback