En dag som alla andra



Idag har jag för en gångs skull varit lite "vettig", jag gjorde min läxa direkt när jag kom hem.
Riktigt stolt över mig själv ;)

När läxorna var klara så slog jag mig ned vid datorn o nu har jag kollat en massa BMX filmer.
Jag saknar verkligen att vara med på tävlingarna. Stämningen är så härligt och det är roligt att se racen överhuvudtaget! Nu kan jag bara se dom i efterhand via film o de känns lite B faktiskt!
Vill alla fall sända ett Tack till Micke Johnsson som har lagt upp filmer från Sydsvenska Cupen, du kan kolla de två klippen här och här. Men som sagt, det e inte samma sak att sitta här med min laptop o kolla. Men bättre än inget!


Ikväll blir det en lugn kväll
och det är ingen som ska ändra på de!! Imorse kunde jag knappt vakna, jag var helt slut i kroppen! Inatt hade jag oturen att bli attackerad av en/flera myggor. Hela min vänsterarm e full av bett, se nedan. De kliar och ser förskräckligt ut!!




Nej nu ska jag sätta mig nere i parken vid vattnet och förhoppningsvis avsluta min bok som jag fick av mormor & morfar. Måste rekommendera den, riktigt bra! Och nu börjar det verkligen dra ihop sig *såå spännande*
Den mörka ängeln av Mari Jungstedt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback