Dans på bardisk ?



Nu är man vaken, nyduschad och super pigg :) Har dock inte ätit frukost än men tänkte ta en tallrik med yoghurt, müsli och kiwi/jordgubb ovanpå *smaskens*

Gårdagen blev rätt lugn vilket var skönt. Vi gick ner till Fuego (där salsa kurserna är) och satte oss på uteserveringen och drack någon cider. Efteråt gick två av tjejerna hem så de va bara jag och Marion kvar. Vi va lite danssugna så vi gick till Plush för att se hur där va. . . . Vi dansade lite och bartendern tyckte att jag skulle dansa på bardisken - Ha Ha -
Jag sa faktiskt NEJ, trots att dom försökte dra upp mig där!

Istället gick vi till Havanna, men sen kom där in massa poliser och de va allmänt stökigt så vi gick hem istället!

Har dock sovit skit inatt igen. Vet inte varför jag inte kan sova. Ena stunden svettas jag, nästa stund fryser jag! Hoppas att det blir bättre!

Nu ska jag som sagt käka frukost och sen ska jag börja packa ihop mina saker eftersom jag flyttar ut imorgon..



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback