Dålig respekt



Jag har bara varit i skolan 3 dagar men har redan sett hur oseriösa och respektlösa vissa personer är.
Vi har lektion mellan 09,00 - 12,30 varje dag och en paus på en halvtimme mellan 10,30-11,00.

Igår försvann en tjej vid pausen och vi fick veta idag att hon gått iväg för att fika med några kompisar,
en annan kille KOM efter fikan. Han hade varit trött och sovit länge. Båda dessa personer kom EFTER fika idag - hur respektlös får man vara egentligen? Okej att jag har skolkat, men då har jag inte studsat in mitt i en lektion och låtsats som ingenting. . . .


Och hälften här verkar inte läsa sin läxa. . . .  Kommer jag också bli sån?
Hoppas verkligen inte de, jag vill faktiskt lära mig. Men sen så är ju de flesta här MAX 3 månader och inte 6 månader som jag!

Men nu har jag inte tid att sitta här, nu e de Salsa kurs som gäller - hur nu de ska gå till (:






Marion, min rumskamrat


Dagens klädsel  - OBS! Efter skolan ;)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback