Då va de onsdag igen och solen skiner :)


Så därför har man spenderat eftermiddagen på stranden med tjejerna. De va så himla varmt så man knappt stod ut men efter ett tag va jag så trött så jag somnade. Hade köpt plåster och allt för min piercing så jag kunde bada men jag va antagligen så svettig så de ville inte sitta kvar så idag har de varit "kärringdopp", ni vet snabbt i med halva kroppen o sen upp igen ;)

Satte mig direkt vid datorn när jag kom hem och känner att jag luktar INGET VIDARE - stackars kille som sitter bredvid mig men han har inte klagat än. Ler.
Ikväll ska jag möta upp tjejerna på stranden 21,30 och sen ska vi gå ut. Ingen av oss är sugna på fest så de blir några goda drinkar o underbart sällskap.

Har precis hjälpt Rickard med sitt nya CV, vilket blev rätt bra. Man ska ju inte skriva för mkt oviktigt skit, måste anpassa och det blev bra. E inte dålig på allt! Nu ska jag snart kila upp o äta spaghetti och köttfärsås, för tredje dagen i rad. Men så är det att laga till sig själv - storkok!

Har även pratat med hotelldirektören idag om att byta rum eftersom jag aldrig verkar bli frisk. . vaknar upp på morgonen och har svårt att andas och jag tror att det beror på heltäckningsmattan - INGEN HIT om man har astma och kvalsterallergi. Men de verkar inte som jag kan byta rum. Jag hotade till och med att byta ställe. . Men han ska se om de finns ett bättre rum, så kanske. Men han skyllde på att även hans fru som har astma mår dåligt på Malta men ingen annanstans för de va ngt speciellt här, ja ja ja. DÅLIG URSÄKT! (precis som min, He He)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Vem är underbart sällskap? Vem sitter bredvid vid datorn?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback