Bra - Dåligt : vad hände med vädret!?


Sitter nere i receptionen igen. . . . SUCK.

Betalade 20 Euro till Vodafone och enligt vad det stod så skulle det vara fri limit men i söndags kväll stängdes internet ner och ville ha påfyllning. 20 Euro för 1,5 GB, Tog mindre än en vecka att tömma de! Skit surt!


Tillbaka till vardagen:
Igår eftermiddag gjorde jag och Charlotte de. Jag vet att MÅNGA läser detta så därför tänker jag lägga till en bild så vet jag att de snart kommer ett samtal :p
Vi piercade oss, de kunde väl INGEN TRO OM MIG ;)
Jag är verkligen supernöjd och det är väl DET SOM RÄKNAS! Har redan fått massa bra OCH DÅLIGA kommentarer och jag uppskattar de men det är bara att acceptera att vi har OLIKA SMAK - och det här är MIN! Smaken är som baken!



Igår kväll gick vi till Mojito Bar för att sitta ner och prata lite. Helt plöstligt ställer sig en tjej framför mig o frågar om jag är från Sverige och sen bryter värsta svenska samtalet ut. ANDRA SVENSKA TJEJEN på skolan! Så roligt att kunna prata med en tjej, pratar bakom ryggen på folk (vem gillar inte de här liksom), skämta, använda svenska uttryck och helt enkelt ha roligt med någon som har samma sjuka humor som en själv och är så lik en själv. Sara är från Stockholm och stannar endast 3 veckor, både bra och dåligt - men gud vad roligt vi haft idag :)

Tråkigt värre så har vädret inte varit på vår sida. Det har varit mulet men SJUKT VARMT. I eftermiddags va vi i Valetta och kikade runt. När vi kom tillbaka till Sliema så åskade de (inte min favorit) och när vi kom ut från affären så va de helt blött överallt. Vi va inne cirka 10 minuter o under tiden har himlen bara öppnat sig :p
Hoppas vädret blir bättre imorgon för på fredag ska vi ha barbeque party på stranden, så skooj!!!

Nedan, bilder från Valetta idag, som ni ser, massa gråa moln!









Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: DG

Hur sitter den fast ??? Plopp på ryggen ? "skratt"

DG

Postat av: Mamma

Peeetraaaa!Vad har du nu gjort!!! :( Fast jag tycker att det är mycket finare än tatueringar!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback