Behöver en bamsekram mot förkylning


Imorse kunde jag inte ta mig ur sängen klockan 8 trots att jag somnade vid halv elva igår. . .
Min hals gjorde så ont att jag knappt kunde andas och min hosta ska vi inte ens tala om.

(Ska jag skylla på dig Rickard!?!? ;)
Avslutade kvällen med att prata med honom och ja, de slutade med tok-hosta och att jag inte hade någon röst kvar. Hade jag pratat skånska så hade INGEN förstått mig, så kraxigt va de!!)

Jag tog alla fall lite piller imorse, hoppade ner i sängen igen och vaknade upp klockan tio och gick till skolan när de va paus så jag missade inte hela dagen. Dock så har vi ju alltid speaking lesson andra lektionen och de va ju ingen hit. Men nu känns de lite bättre. . .

Ikväll är ju sista kvällen som Charlotte och jag är tillsammans :( Känns supersorgligt och vi hade ju bestämt att vi skulle gå ut så jag tänker gå o vila nu för det tänker jag INTE MISSA!
Ja mormor, jag vet att det inte är bra. Men de sägs ju att whiskey ska hjälpa ;) Eller va de te med honung!?!?

Nåja, man kan ju ta de lugnt, vilket jag har börjat göra. Måste ju vila upp mig inför helgen! Ha Ha!
Har precis skrivit ut boarding pass för både min första Italien resa och min Sverige resa.



Jag efterlyser en bra bok eftersom min nuvarande börjar närma sig slutet.
Fast om någon tycker riktigt synd om mig och anser att jag måste hålla liv i min svenska så är det alltid välkommet att skicka ett litet sött paket till mig *blink blink*

Days Inn Residence
Petra Nilsson, room 309
75/76 Cathedral Street
SLM 1522, Sliema
Malta

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback