Beachen hela dagen :)



Idag har de varit strålande väder och SUPER varmt! Har legat på stranden hela dagen och bara njutit.
Gårdagen blev lugn ute och jag tog en taxi hem vid halv tre men självklart kunde man inte somna så jag låg o kollade på PS. I Love You till halv fem imorse.
Senaste veckan har jag har världen sömnproblem, sovit runt MAX 3-4 timmar varje natt.
Det var först idag, mellan halv fem och elva som jag verkligen sov normalt igen - dock med mina CP drömmar!

Ska kila ner till Zara nu, Marion e på shoppinghumör. Sen bär de av på en promenad för min del.

Den 19:onde juni ska jag försöka byta lägenhet för idag såg jag himmelriket!!! Var uppe i Samuels lägenhet och ja, även om det är äldre stuk och en sjukt liten garderob så ska de rummet bli mitt! Plus en 1,40 säng :)
Hade varit som gjutet för kommande veckan men tyvärr fick jag ej byta nu eftersom hotell managern inte e här förrän onsdag och tjejen som ska ha rummet kommer imorgon.

Men Men... som sagt, ska hämta upp Rickard på flygplatsen 10,50 imorgon. Då är jag pigg, solbränd och utvilad :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback