Båt Party 2o1o



The boat party were amasing!


Vi gick på båten ungefär 19,30 och då va stämningen redan på topp hos alla! Det var ett sånt härligt gäng i alla åldrar! Vi hade betalat 25 euro för detta och då ingick 4 drinkar o sandwich.
Eftersom man har så vackra ögon och är så fantastiskt underbar så flörtar man lite med den äldre (typ 50+)maltesiska mannen i "baren" så han ger en lite extra drinkar utöver de 4. . . Fniss . . .

Vi dansade flera timmar i sträck och de va inte de lättaste eftersom båten gungade extremt mycket. En del tjejer hade högklackat, men dom åkte av nästan direkt! Våra aktivitetsledare var fantastiska och gjorde en superbra party trip! Jag hoppas blir lite bättre vän med aktivitets "bossen" så man kan få smyga med på fler sådana båtpartyn ;)

Vi gick i hamn ungefär vid midnatt och då va frågan om vi skulle gå hem eller dra vidare till Paceville med aktivitetsledarna. Alla andra gick hem och sov - men givetvis inte vi! Vi följde med dom och de slutade på en klubb där de ställdes fram en hel bricka med shots! Blev av med Marion senare så jag gick ensam hem. Här är det helt okej att göra de för alla människor är så schysta, men om något skulle hända så har jag mitt överfalls larm som jag fick innan jag åkte! Tack!
När jag var nästan hemma så hittade jag Marion och vi kom hem säkert ungefär kl. 03,30.

Marion va lite trött imorse så hon sket i skolan, men inte jag. Jag skolkar ju inte!! Upp 07,30 igen, kalaspigg!!
Jag har inte varit bakfull en enda gång men idag har jag varit grymt sjösjuk - tro de eller ej.
Vad jag än har gjort så gungar allting, sjungt läskigt. Har aldrig varit med om de - men ett konstaterande är ju att jag inte bör dricka igen när jag e på en gungande båt. . . . But whatever - de va ju grymt skoj :)


Lite suddigt, men här e min favorit i baren ;)






Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback