AMAZING FRIDAY



Gårdagen var minst sagt AMAZING! Marion kom och hämtade mig och vi gick till vår lilla sushibar som ligger ett stenkasst bort. Vi gjorde precis som vanligt, vi testade INTE något nytt utan tog det vi brukade!
Med en kall cola och massa sushi så var man  redo för en låååååång natt!



Vid nio tiden gick vi ner till stranden i Sliema där vi skulle möta upp dom andra tjejerna. Tydligen är det inte bara italienare som är dåliga på att hålla tider utan även fransyskor och belgiska människor. 45 minuter senare dök dom upp med whiskey o cola. Själv hade jag med mig min nya dricka som jag fick av Rickard - endast för tjejer. Den blev riktigt god när man mixade med sprite. Hade också köpt varsin Kopparbergs päroncider till mig o Marion :)

   

Vi drog vidare till Paceville där första stoppet var Havanna. De flödade av fria drinkar och vid klockan 02,00 sa Petra STOPP och tog en taxi hem. Charlotte mådde tydligen inte bra så hon lämnade också vid den tiden. De andra blev lite besvikna men jag orkade verkligen inte mer. Men skoj hade vi allt.

  

 



Idag vaknade jag 09,00 och mådde SUPERDÅLIGT! Klockan 10,00 kom Marion förbi och sa hejdå och de lyckades krypa några tårar nerför våra kinder :(
Efter så drog jag till stranden, skulle möta upp Charlotte där men hon mådde så dåligt så hon kunde inte komma, Fniss. Jag stod ut med mitt illamående och tryckte i mig EN HALV PIZZASLICE och sen blev de bättre.
Nu mår jag toppen igen, har varit ute och promenerat och sprungit så där va den alkoholen borta :) Nu ska jag göra ett försök att laga nudlar i micron, har för mig att någon har sagt att det funkar så vi får väl se.
Ikväll blir de lugnt, ska nog sätta igång New Moon - men först, fortsatt träning. Får inte glömma magen ;)


Gammal bild från Marions kamera :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanne

Fin den sista bilden från Marions kamera är på dig!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback