2o1o*o5*o4



Idag vaknade jag upp, hyffsat trött efter gårdagen. .

Igår gick vi till en bar som heter Mojito Bar. Inget toppenställe enligt mig men där var en hel del roliga personer. Efter ungefär 1 timme och lite drinkar så var vi ganska många runt bordet och alla pratade hej vilt. De flesta var tyskar men sen va de jag och Marion, en finne och annan man. När jag sa att jag var från Sverige så började han från Finland prata svenska (:  Men vi sa ungefär en mening på svenska, sen blev de engelska. Vi har förbjudit att prata annat än engelska men Marion pratar franska nästan hela tiden.

Har inte träffat på en enda svensk (förutom den svensktalande finnen) men de kryllar av tyskar och fransktalande folk. Och inte pratar de engelska, men de gör inte mig så mkt, jag är här för att bättra på min engelska :)


Idag har jag varit i skolan mellan 09,00-12,30 och resten av veckan ser likadan ut.
Vi fick en liten liten läxa så jag ska sätta mig och göra den nu sen får vi se vart kvällen bär iväg. Jag är dock ej lika "vild" som min syster utan lite mer lugn så jag tänker INTE SUPA NER MIG ;)


Vill passa på att hälsa min älskling att han är super, grät som tusan igår innan vi skulle ut och sen på kvällen fick jag världens goaste sms av honom. Du vet precis hur du får mig på bättre humör!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback