2o1o * o5 * 19


Svar på tal
- Jag kommer inte möblera om hela stället pappa, idioterna har satt fast sakerna överallt - Fattar inte varför!?
- Jo visst är lägenheten fin, dom sa att det var gemensamt kök men jag klagar inte över detta. Det som ser ut som två garderober är endast en. Den andra innehåller en säng - för extra nattgäster som du sis <3


Idag har jag känt mig ganska trött och sliten trots att jag sovit riktigt bra! Ikväll ska jag kolla på en film som jag fått låna av en på skolan så jag ska slappa som tusan :)
I helgen planeras andra Båt party eftersom många i klassen skulle gå. Men jag fick information precis om att de skulle va inställt - vet inte om de va lögn eller om de va sant. Konstigt när saker ändras från att det är få platser kvar till att det är inställtmindre än två timmar.

Men Men... Imorgon har jag och en klasskompis bokat en "turisttur" till Mdina, så vi får väl se vad den staden har att erbjuda. Min första riktiga upptäcksfärd här på Malta och jag ser fram emot de!

Nu ska jag bege mig till en läkare i St. Julian´s och se om han är villig att ge mig mina sprutor för min allergi som jag behöver ta om ca 4 veckor. Hoppas de blir enkelt, orkade inte massa klödd. Då kommer jag göra de på egen hand!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback