2o1o - o4 - 23



23 April, fredag OCH lön. Om de nu inte varit så att man fick de redan igår inför shoppingturen med mamma!
Direkt efter jobb åkte vi iväg till Nova Lund som mamma fick bestämma. De blev lite "Fast Shopping" eftersom vi inte va där förrän klockan 18,00. Men under tiden hann jag med att shoppa lite klänningar, shorts och Rickards nya favorit byxor i rött (:
De blev inte mer än 1300 så de va inte så farligt, plus att jag hittade ett presentkort i plånboken också va de lite rabatter för medlemmar och sånt. . .  HELT OK!
Mamma hittade tyvärr inget. . . eller egentligen så BEHÖVER hon INTE mer kläder, precis som min syster.

Nu fattas bara de som jag egentligen behövde handla: Bikini, Solbrillor och lite Smycke m.m.. . .

Men slutar ju på onsdag så jag har TVÅ HELA DAGAR på mig. . De borde jag klara om jag känner mig själv. Trist att gå ensam bara, får väl flörta med någon som gör mig sällskap *blink blink*

Om de inte börjar regna nu så ska jag o Cayenne bege oss ut på en liten promenad tillsammans.
Jag hoppas att jag blir imun sen för då vill jag också ha en hund (;

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback