2o1o - o4 - 22




4 DAGAR KVAR PÅ BUSSKORTET OCH JAG MÅSTE VENTILERA MIG LITE. . .

Nog att man ska prata om framtiden och inte om allting som har hänt så måste jag påpeka att det var ett PUCKO till busschaufför som körde linje 176 från Sjöbo till Malmö igår. . . .
Han missade min hållplats och när jag går ut genom dörren så stängs skiten och jag hinner precis ut innan den klämmer mig!! Kunde inte låta bli att ge honom fingret - NÅGOT irriterad!

För ca en vecka sen så åkte jag linje 341 mellan Veberöd-Sjöbo och fick under tiden fylla i en enkät från Skånetrafiken. Självklart vill man ge feedback men de kanske var lite fel att göra de just på denna linje eftersom den faktiskt är bland dom bästa som ALLTID är i tid, kör SÄKERT och har dom mest TILLMÖTESGÅENDE busschaufförerna. . . Är det bara de på landet som kan vara trevliga!?!?

Men alla fall. . . Jag fyllde i enkäten och de mesta var faktiskt positivt, hade de handlar om regionsbussarna mellan Sjöbo - Malmö eller stadsbussarna så hade de snarare lutat mot 3 i betyg av 10 och inte 9 av 10 som linje 341 fick. .

Buss är bra men ibland undrar man om dom bara köote körkortet utan att gå utbildning. Och all serviceminded personal - VAR I TUSAN HÅLLER NI HUS!?!?


Ikväll blir de bil hem i alla fall, åker med mamma efter jobb för vi ska SHOPPANova Lund!!
Lite underkläder, bikini, solbrillor och kanske något fint till älsklingen (:
Vi får väl se. . . kommer säkert upp en bild!

Time to work again!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback