25 grader, sol och lite vind!


Så vad gör man då, jo man går till stranden som alla andra människor!
Men jag är ju inte som alla andra, så vad gjorde jag istället!?

Jupp, Petra går hem, lagar lite nudlar till lunch och sen drar hon på sig träningskläderna,
tar vattenflaskan, pluggar in hörlurarna i öronen och drar ut på en fast walking tur!

Inte nog med de. . . . promenaden varade i 1 ½ timme.
På vägen hem lyckas jag av någon anledning få näsblod, vilket jag aldrig har, så det var bara
att pysa in på första bästa café och be om papper. Tur att människor är så vänliga!


Nu e jag hemma igen, ska käka en kiwi och sen lägga mig i sängen och läsa.
Har precis rakat benen i handfatet :) Funkar hur bra som helst!


Och en liten rolig sak. På fredag ska jag och Sabine utmana våra öden. Vi har nämligen
anmält oss till att paddla kajak i två timmar! De lär bli en utmaning vi sent kommer att glömma!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback