1 vecka avklarad



Idag har jag varit här i 1 vecka, alltså återstår bara 23 veckor. . . .

Tänkte summera min första vecka på Malta:

Roligast:  Båtpartyt i torsdags var riktigt roligt!
Tråkigast: Jag är redan rastlös om kvällarna :(
Humör: Förvånansvärt bra!
Tidsfördriv: Skolan, power-walking och en hel del party
Längtan: Längtar super mycket efter Rickard <3
Hälsa: Bättre tack vare alla promenader / sämre tack vare all alkohol  :p
Klädsel: Så lite som möjligt på dagen, så mycket som möjligt på kvällen. . .
Inköp: Nya sandaler och en klänning
Vill ha: Resterande av mina saker som snart skickas till mig
Saknar: Svensk mat & min stjärnkock!


Jag har hunnit med en del saker men känner inte att jag ha någon panik att utforska Malta.
Det är en liten ö med mycket historia men jag har ju 6 månader på mig. . . .


Lite bilder från dagen på Open Market i M- (någonting):







  
Blixten på kameran ville inte som jag idag, därför är allting rött :p

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback