Olidligt varmt men man ska väl inte klaga!



Har varit på beachen heeeeeeeela eftermiddagen och kom hem vid åtta tiden. Hur härligt är inte det!?
Blev upphämtad av Robert (min svenska reseledar-vän) och sen körde vi Armier Bay som ligger i norra delen av Malta - riktigt fin strand och idag var där nästan inget folk alls! Dock var det super varmt så vattnet var det som lockade mest men vi har solat, badat och spelat volleyboll, kan ju påpeka att det är tillräcklig träning för att jag ska bli trött just nu :p

Ska nog gå upp till mitt rum igen och plugga lite o sen ska jag sova. Man blir ganska trött av solen!
Jag satte igång AC:n innan jag gick ner här till receptionen så vi får väl se om den har börjat fungera, annars blir de väl fler klagomål från mig :p


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback