Kunde haft sovmorgon!


Nu blir jag lite smått irriterad eftersom jag gärna hade sovit någon timme till!

Jag gick upp vid nio, tog en kall dusch eftersom man svettats ihjäl efter nattens sömn i mitt rum med en AC som är sönder! Kommer tidigare till skolan för att kolla upp vilket klassrum jag ska vara i eftersom jag inte var här förra veckan. Det visar sig att vi INTE har första lektionen idag, alltså den mellan 10-12. SKOJ!
Varför kunde jag inte vetat det tidigare! :p

Gick tillbaka hem alla fall, kollade lite i affärerna i Plaza Shopping Center - OBS! Kollade! Det måste man ju göra när det är REA :p Men inget föll mig i smaken idag. Hemma, vi datorn, spendera lite tid men ska sätta mig o plugga lite nu. Har en del att ta igen sen förra veckan :(
Men det är sååå svårt att plugga grammatik ensam utan någon som kan förklara och jag behöver de nu för jag fattar NADA!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback